Γυμναστικη

Αν:
– Δεν έχετε όρεξη να βγείτε έξω,
Χάσατε το αγαπημένο σας πρόγραμμα στο γυμναστήριο και δεν έχει άλλο μετά,
– Είναι ώρα και μέρα που είναι κλειστό το γυμναστήριο,
– Δεν έχετε εγγραφεί ακόμα στο γυμναστήριο και το σκέφτεστε να ξεκινήσετε γιατί έχετε πολύ καιρό να κάνετε γυμναστική,
– Έχει καταρρακτώδη βροχή με χειμάρρους στους δρόμους,
– Έχει τη σκόνη της σαχάρας και δεν πρέπει να γυμναστείτε στο ύπαιθρο,
τότε θα μπορούσατε να σηκωθείτε από την καρέκλα και να αλλάξετε τη διάθεσή σας!!!

Αν πατήσετε το play στο παρακάτω βίντεο, μπορείτε να αρχίστε το χορό!
Μπορείτε, πιο κάτω, να κάνετε ασκήσεις για τα χέρια και τα πόδια!

Κατά την διάρκεια αλλά και με το τέλος μιας φυσικής δραστηριότητας παράγονται στον ανθρώπινο οργανισμό διάφορα είδη ορμονών. Ορισμένες από αυτές τις ορμόνες επιδρούν στην ψυχική διάθεση του ασκούμενου με αποτέλεσμα να τον κάνουν να αισθάνεται ευχάριστα κατά την διάρκεια αλλά και με το τέλος της άσκησης. Τα οιστρογόνα είναι γυναικείες ορμόνες που ανεβάζουν την διάθεση και βελτιώνουν την διάσπαση του σωματικού λίπους κατά την διάρκεια της άσκησης. Αυξάνονται με το τέλος της άσκησης και παραμένουν σε υψηλά επίπεδα μέχρι και τέσσερις ώρες μετά. Κάποιες άλλες ορμόνες που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ψυχολογία του ασκούμενου είναι οι ενδορφίνες οι οποίες είναι ορμόνες της αντιγήρανσης και του anti-stress. Παράγονται στον εγκέφαλο και καταπολεμούν τον πόνο καθώς μειώνουν την ένταση και το άγχος. Αυξάνονται μέχρι και 500% μετά από 30 λεπτά αεροβικής γυμναστικής!

Επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι η γυμναστική μεταξύ άλλων θεωρήθηκε και φυσικό αντικαταθλιπτικό. Είναι μια αποτελεσματική θεραπεία για τη θλίψη, το άγχος και την μελαγχολία. Έχει αποδειχθεί ότι η συστηματική άσκηση  σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή μπορεί να διατηρήσει την ψυχική ισορροπία. Παράλληλα η γυμναστική συμβάλει κατευναστικά σε περιπτώσεις άγχους  ή έντονου θυμού βοηθώντας το μυαλό να ξεχαστεί καθώς χαλαρώνει του μύες.

 


 

Γυμναστική για τα χέρια

Κάνουμε ένα ζέσταμα 10 λεπτών πριν ξεκινήσουμε π.χ. γρήγορο περπάτημα, ποδήλατο, κλπ. Στο τέλος της άσκησης, πάλι το ίδιο, για αποθεραπεία.

 

 

 


 

Γυμναστική για τα πόδια

 

 


 

Σύντομα και άλλες ασκήσεις!

 

Μεγέθυνση βίντεο:
Πατάμε play και μετά το πρώτο σχήμα στην κάτω μπάρα δεξιά στο κάθε βιντεάκι, το τετράγωνο κουμπί με τις γωνίες. Μεγαλώνει τη διάσταση προβολής βίντεο μέχρι να πιάσει όλη την οθόνη. Βγαίνουμε από αυτή την προβολή με το κουμπί esc (πάνω αριστερά στο πληκτρολόγιο) ή κουνάμε το ποντίκι μας για να εμφανιστούν τα κουμπιά ελέγχου και να ξαναπατήσουμε άλλη προβολή.

 

 

 

Σημείωση:
Οι ιδέες και πληροφορίες που παρουσιάζονται στο blog Spitikoulia έχουν ενημερωτικό σκοπό.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή κάποιου ειδικού σε θέματα υγείας, διατροφής, άθλησης κλπ. Προτού ξεκινήσετε κάποιο πρόγραμμα διατροφής ή άθλησης, μιλήστε με έναν ειδικό, γιατρό ή διαιτολόγο.

Πηγή άρθρου: http://mylivegym.gr/pos-epidra-i-gymnastiki-stis-ormones-kai-tin-psixologia-sou/

2 thoughts on “Γυμναστικη

  1. Προτεινω ανεπιφυλακτα στο You Tube και το καναλι PopSugar Fitness με πολυ ωραιες ασκησεις κι επεξηγηση.
    Παντα ομως με προσοχη η γυμναστικη στο σπιτι κοριτσια κι αγορια και παντα με ζεσταμα στην αρχη και αποθεραπεια στο τελος ε?Να μαστε γεροί!

Εδώ γίνεται συζήτηση

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s